Klachten

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten of opmerkingen heeft over onze dienstverlening.

Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Ons adres is:
Computershop Delft
Binnenwatersloot 34
2611 BK Delft
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Wij repareren uw computer!

Bel nu: 015 - 213 69 89

Adresgegevens

Binnenwatersloot 34
2611 BK Delft
Telefoon: 015 - 213 69 89
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
KvK-nummer: 27233025
BTW-nummer: 800691490B01

Openingstijden

Zondag Gesloten
Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 09.30-18.00 uur
Vrijdag koopavond op afspraak
Zaterdag 09.30-17.00 uur

Lid van ICT-Waarborg

Computershop Delft is lid van ICT Waarborg

ICTWaarborg